Napjainkban egyre gyorsabb, intelligensebb és fenntarthatóbb megoldásokra van szükség a minden korábbinál nagyobb volumenű infrastrukturális és magasépítési projektek megvalósításához. Mivel a munkákat kevesebb szakképzett gépkezelővel, alacsonyabb költségekkel és rövidebb határidőkön belül kell elvégezni, a globális építő- és bányaiparban jelentős változásoknak lehetünk tanúi. Élére állva ezen átmenetnek, a Hitachi Construction Machinery elérkezettnek látta az időt, hogy ügyfeleivel és forgalmazóival karöltve újragondolja a márkát.
LANDCROS: több mint munkagép
Az új LANDCROS márkanév valójában egy mozaikszó: a LAND előtag mellett a Customer, Reliable, Open és Solutions (vásárló, megbízható, nyitott és megoldások) szavak kezdőbetűi alkotják, utalva a vállalat számára fontos értékekre, illetve az ügyfeleket szolgáló innovatív megoldásokra.
Az arculatváltással a gyártó azt is ki kívánja hangsúlyozni, hogy újult erővel vág bele a fejlesztésekbe, melynek elsődleges célja a hosszútávú értékteremtés az ügyfelekkel együttműködve.
Mint Francesco Quaranta, a HCM Europe elnök-vezérigazgatója elmondta: „A LANDCROS név azon célunkat jelképezi, hogy a munkagépeken is túlmutató intelligens, hálózatalapú, fenntartható megoldásokkal szolgáljuk vevőinket. Filozófiánk központi eleme a partnerség, vagyis vezető tech-cégekkel együttműködve ultramodern digitális és AI-alapú képességekkel vértezzük fel megbízhatóságukról oly jól ismert gépeinket, mialatt új szintre emeljük a felhasználói élményt is.”
Közleményében a HCM kiemelte: a fejlesztések során hatalmas szerep hárul az elkötelezett forgalmazókból álló hálózatra, mely a vállalat sikerének egyik letéteményese.




